Quote of The Day

Quote Of The Day
~Wahai Tuhan kami, janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan sesungguhnya Engkau jualah Tuhan yang melimpah-limpah pemberianNya (Ali-Imran:8)~

Thursday, March 25, 2010

: WHY IS THIS HAPPENING? :

Aku ni ade 2 cerita, yang best dan yang tak best.

Yang best la dulu ek...hehe...
Aku dah masuk under Special Project Team, dengan bos yang 'get it done' type and manager aku yang mat cool!Wee hoo...Bolehla aku timba pengalaman yang bertimbun timbun managing varies project i.e staff quarters, puspakom inspection center, auto college...wah..best best. terima kasihla ye Encik Bos sebab believe in me and my kebolehan (ape la ni...rojak pulak!) Bolehla aku perform bbaaeekkk punya, kot kot boleh upgrade jadik APM pulak.Amin.Amin.

Tapi,cerita yang tak berapa nak best, I've got so distracted lately. Tak taula nape. Got easily pissed off. Sebab period la kot...hmm ntahla.macam tak best je.Aku macam dah terasa agak bosan bekerja kat sini, dengan environment yang ass-licking and kipas bbaaeekk punyer.Ah,bosanla dek non! It is only my hormones.Breathe in.Breathe out.

Trying very best to being a better person, each and every day!

No comments: