Quote of The Day

Quote Of The Day
~Wahai Tuhan kami, janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan sesungguhnya Engkau jualah Tuhan yang melimpah-limpah pemberianNya (Ali-Imran:8)~

Tuesday, December 9, 2014

Roti telur bawang

Salamat pagi uolssss....
Ni aku dalam perjalanan ke opisku yang terchenta *cricket sound* as usual aku la muka muka masuk opis lambat.Tu la,duduk jauh perusuk Serdang.Pegi keje pulak nak kena amik bas rapid yg slow gila, komuter yg selalu pack macam sardin cap cili dan lrt rapid ke klcc yang sejuk hingga ke tulang sum sum. Nak beli rumah area KL, gaji aku pulak tak cukup. hai....untungla orang yang laki bini keje,boleh menyimpan sana sini sikit.Aku ni,kais pagi makan pagi dan tenghari...Cuti sekolah ni tak de lagi plan untuk Nuh kesayangan aku tu.Kesian dia dok rumah layan ipad je hari hari. Nak ke mana mana pun,need pulussss....how la like this? Mungkin nak kena buat jual jual or berniaga something kot.Tapi nak meniaga apa?

No comments: