Quote of The Day

Quote Of The Day
~Wahai Tuhan kami, janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan sesungguhnya Engkau jualah Tuhan yang melimpah-limpah pemberianNya (Ali-Imran:8)~

Tuesday, March 16, 2010

: ME AND MY BLACKBERRY :



Heheh...sori la,kekwat sket.Aku baru je belikan diriku Blackberry "woot" yelah...aku ni kan dah lama gile ngidam nak BB (blackberry ye...baby pun iyer jugak :) ) sekarang baru dapat.tapi tak habis godek lagi.almaklumkah...busy je memanjang.Aku ni kan baru pindah ke Kajang nun di sana (kajang pak malau lah aku...) so,tetiap malam lepas balik keje,mengemas jela keje aku.aku ni memang stok suke mengemas.Sebab tu la tak nak amik maid (ceh...padahal budget tak cukup)

Oklah...pasni,bolehla aku update FB thru BB, mcm org-org poyo yang lain.Nanti keluar la...Facebook for Blackberry.heheh!

No comments: